maanantai 17. syyskuuta 2012

what doesn't kill you makes you wish it did

Tähän päivään on mahtunut kyllä aika paljon... Fallkullailua, hammaslääkäriä, hammasröntgeniä ja isostapaaminen. Koko ajan on saanut juosta pää kolmantena jalkana (: 

Tänään mä meinaan olla taas tylsä enkä jaarittele kovinkaan paljon enkä laita kuvia. Mä tiedän, oon surkea bloggaaja, mutta minkäs sille voi kun ei ole inspireissöniä ): Koitan saada jotain järkevää aikaan myöhemmin tällä viikolla, huomennakin kaikki aika ja energia menee aika lailla kokeisiinlukuun ja (taas) edestakaisin pomppimiseen. Tapuli, Tapanila, Pihlajamäki, Malmi, Tapuli, Alppikylä, Tapuli. Tsiisus. 

Hei mun pitää ottaa kuva übersöpöstä leluleijonasta jonka ostin Lilolle tässä pari päivää sitten. Ennen kuin se on tuhannen palasina ;D Ja nyt heitän tähän jotain randomia postauksentäytettä koska olen tylsä (: 



Goodbye summer, welcome autumn! 

call me cursed
or just call me blessed.
if you can't handle
my worst, you ain't
gettin' my best.

Meikä palaa nyt uskonnon mielenkiintoiseen maailmaan Hejdå! (;
~Riella
kuvat: weheartit

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti