torstai 20. syyskuuta 2012

Mä haluun enemmän elämältä odottaa


Ovoi. Ei lupaa kovinkaan hyvää leirisäätä /: Toivotaan että tuo kerkiäisi muuttumaan vielä tämän ja huomisen päivän aikana.

Meikäläinen on taas vähän kipeä ): Käveleminen ja jopa istuminen ja maakaaminen sattuu. Ibusalin ja Ketessen voimalla, kyllä se siitä. Vielä pitäisi iltapäivällä mennä keskustelemaan ja muutenkin ryhmätapaamiseen. Ja mähän en aio olla kipeenä viikonloppuna, jos mä en lähde leirille, niin se johtuu kyllä jostain ihan muusta kun mun kipeydestä. The piste. 

Mulla ei oo enää pitkään aikaan ollut sitä hengenahdistusta, mikä luultavasti johtui lievästä koira-allergiasta, se kun ilmaantui aina kun joku karvakasa tuli innoissaan nuolemaan naamaa. Oon syönyt Heinixiä, mutta en oo lääkärissä käynyt, kun viimeksi allergiatestit näytti etten olisi koirille allerginen. Nyt mulla on kuitenkin loppukesän, elokuun ja syyskuun läpi jatkunut nuha ja alan pikkuhiljaa epäillä, josko se olisi enemmänkin allergista sorttia. Pitääpi käydä lääkärissä jossain vaiheessa, voihan se olla että mulla on päällä tällainen puolen vuoden flunssajakso. Toivotaan parasta. Ja jos mulla allergia onkin, niin en usko sen olevan kovinkaan paha, enhän mä nyt täällä kuolemankielissä kuitenkaan ole. 

Laulaen tulee, viheltäen menee.
Ihaa
Mietin tässä että voisihan tän kipeyden käyttää hyödyksi ja lukea vähän ruotsia ja tehdä valmiiksi äikän kirjoitelman. Muodonmuutosta blogille voisi myös harkita (; Jos nyt ensin juon kupin teetä ja odottelen että tuo lääkitys alkaa vaikuttaa ja rupean sitten vasta touhuilemaan (:

Pikaista paranemista itselleni. 
~Riella

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti