torstai 29. marraskuuta 2012

You told me you'd never fall in love



Multa kysytään melkein joka päivä, että mitä mulle kuuluu. Miksi mä en osaa vastata? Tai osaanhan mä, mutta siitä vastauksesta tulis sellanen romaani, että yleensä tyydyn vaan siihen perus "ihan hyvää". 

Huomenna olis luokan kanssa vierailu eduskuntatalolle, en vaan taida jaksaa mennä kun oon taas nyt tullu kipeeksi. Yskittää ihan koko ajan ja kurkussa pistelee kuin siellä olis tuhat tikaria. Mä en kestä, miksei tää tauti voi jo lähtee... Nepu jo vastailee mulle puhelimen "No mitäs Pöpölle kuuluu?". Kuukauden tässä oon jo sairastellu, eikö alkaisi jo riittää... Mutta ei, kaikki kiva on nyt pakko pilata. Tämän vklp:n taideleirinkin jouduin perumaan ):

Mutta, pyrstö pystyyn, ollaan positiivisin mielin ja ajatellaan kivoja ajatuksia (: Ootan jo ihan innolla joululomaa ja maalle lähtöäkin jonkinmoisella innolla. Ainakin siellä odottaa kaikki ihanat ihmiset <3

Taidan huomenna viettää taas ihan kotipäivän, oli mun tarkotus mennä kuvaamaan Aurumia, mutta se taitaa jäädä nyt toiseen kertaan. Kattellaan millainen on olo aamulla.

~ Riella

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti