keskiviikko 7. marraskuuta 2012

they say that time heals everything

Nosiis, munhan pitäisi tällä hetkellä olla kirjoittelemassa myöhässä olevia kirjatehtäviä ja raapustamassa etiikan mielipidekirjoitusta, mutta minkäs teet kun on inspis hukassa. Kipeenä ei vaan jaksaisi ajatella mitään järkevää. Tosin en nyt tiedä, miksi tänne blogiin kirjoittaminen tuntuu helpommalta... varmaankin siitä syystä, ettei kukaan tule tänne punakynän kanssa korjaamaan pilkkuvirheitä ja muita kömmähdyksiä. Toivottavasti.

Meinasin vähän riipustaa tänne mun uusiutuineista jatko-opiskelusuunnitelmista. Vähän aikaa sitten meinasin, että haen joko lähihoitajakoulutukseen (kaksoistutkintona) tai sitten pelkkä lukio. Nyt mä oon hylännyt ton ihmistenauttaja-alan ja palannut suunnitelmaan A, eli musta tulee joko eläinten- tai hevostenhoitaja. Naurakaa pois "haahaa, paska työ, paska palkka", mut mä tiiän että tää on sellasta mitä haluun tehä. Enkä mä mitään leipää ja sirkushuveja elämältäni oo vaatimassa. Jos mä kerran töitä joudun tekemään, niin miksen samantien tekis jotain josta tykkään?

Elikkäs, oon miettiny muutamaa paikkaa, johon mahdollisesti voisin hakea. Hyria on yksi, mä en kannata sitä ihan niin hurjasti kuin äiti, joka ei halua mun muuttavan vielä pois kotoa. Sitten on Koulutuskeskus Salpaus, Asikkalassa. Ja Harju, Ravijoella. Pitää kattella vielä muita vaihtoehtoja ja metsästää netistä muitten kokemuksia näistä paikoista. Mutta Helsinkiin mä en näillä näkymin oo jäämässä. Toivotaan että mun sukulaiset ottaa tän mun ammatinvalinnan yhtä kevyesti kuin äiti. Tai kyllä sekin oli alussa aika lailla ajatusta vastaan, mutta kyllä se jo viikon sisällä rauhoittui aika paljon. 

Tämä oli nyt taas aika tällainen turha postaus, mutta sainpahan ainakin jotain aikaiseksi (: 
~ Riella

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti