torstai 22. marraskuuta 2012

Look at my eyes. Don't even know who I am.

Huomenna tulee varmaankin vähän kuvia pitkästä aikaa (: Oon vähän siivoillut tuota Picasa-kansiota, se tuli aika noipeasti täyteen, kun olin turhia kuvia ladannut. Tänään en jaksa enää, olen aika poikki. Oli niin paljon tekemistä ja huomaan että väsyn nopeasti nyt parin viikon kipeyden jälkeen. Kaipa sitä täytyy pysytellä toipilaana vielä hetki ja jättää rankimmat jutut välistä. Tosin, enpä nyt paljon muuta ehdi tehdä kuin koulujuttuja, mulla on varsinkin YH aika hukassa. Tasan kahdella tunnilla oon nyt ollut ja sain tänään tehtäväpaketin, johon kuuluu neljä kirjoitelmaa/esseetä, monta kymmentä kirjatehtävää ja muutama listaustehtävä, sekä lehtileikkeiden keräystä ja dokumentointia. Kaikki nuo tekemällä saan joulutodistukseen arvosanan 7. Onneksi edes niinkin "hyvän", on se aika paljon kun ottaa huomioon etten ole käynyt tunneilla tai tehnyt mitään kyseisen aineen eteen. Ja kolmannessa jaksossa aion nostaa vielä ainakin numerolla. 

Kävin tänään ensimmäistä kertaa Tulevaisuustiskissä. Ihan mahtava paikka ! Suosittelen kaikille, jotka vähänkin epäröivät yhteishaun valintojaan. Oli ihanaa kun sai kysellä melkein mitä vaan ja aina vastattiin tai mietittiin yhdessä.

Voi kun tulisi jo lunta ! Oon kyllästyny tohon harmaaseen säähän ja märkään maahan. Kumpparit on ihan kivat muttei niilläkään jaksa koko ajan tallustaa. Onneksi jo ensi viikoksi on luvattu pientä pakkasta ja ainakin vähäistä lumisadetta ! (:


~ Riella
"Ihmisen täytyy myöntää itselleen hukkuvansa, ennen kuin hänet voi pelastaa."

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti